★★★★★
Vi vender tilbage inden for 12 timer.
Hvis du ønsker at få en besigtigelse af mig, Rasmus Gross Christiansen, ringer du på 27127139 og aftaler en dag, hvor boet bliver gennemgået. En gennemgang tager typisk 30-60 minutter.
På denne gennemgang, gennemgår jeg indboet for værdi og noterer herefter ned, hvor meget værdi der er i boet. Værdien udregnes efter de gældende markedspriser dvs jo mere en vare kan videresælges for, jo mere tilbyder jeg, at købe varen for. Jeg byder typisk i dit favør og sørger altid for at gøre handlen så fair som mulig, for begge parter.
Du kan se i afsnittet opkøb af møbler hvilke emner vi køber.
De emner vi køber er emner som der er et brugtmarked for og som vi selv kan videresælge på vores egen platform på Instagram, eller sælge i en af de butikker som vi samarbejder med.
Herefter aftales, hvor meget hjælp du ønsker udover opkøb. Se i afsnittet vi tilbyder hvilke service vi udfører under en rydning.
Når vi har indgået en aftale med dig, aftales en dag for opstart af rydningen, der passer dig. Vi kommer herefter ud den aftalte dag, med vores udstyr, heriblandt kasser, poser og værktøj, møbelhunde osv. Først skal alt indbo sorteres. Vi sørger for at genbruge så meget som overhovedet muligt og inddeler indboet i flere faser:
Indbo der er købt i boet og som kan videresælges: Pakkes og bliver kørt ud til vores lager hvorefter det bliver videresolgt til vores kunder.
Indbo der kan doneres: Indbo der er for dårligt til at videresælges, men for godt til at smide ud, doneres til velgørende organisationer. Indboet pakkes i flyttekasser og køres derefter til F.eks spejderne, som videresælger det på et af deres markeder. Det kan også være tøj, der bliver doneret til røde kors i deres tøj containere.
Indbo der er for dårligt til at blive doneret: Indbo der er for dårligt til at blive doneret, bliver sorteret efter de miljø og lovmæssige krav. Vi sorterer indboet i vores store plastik kasser, og fordeler det herefter i kasserne med sanitet, metal, farligt affald, restaffald, hård plast, tekstilaffald osv. Herefter bliver kasserne kørt på genbrugsstationen hvor de bliver puttet i de korrekte containere, så effekterne kan blive genbrugt bæredygtigt og igen komme i cirkulation.
Efter indboet er sorteret og bortkørt, sørger vi for at udføre de sidste ydelser, som du har ønsket ved besigtigelsen, som f.eks nedtagning af gardiner og gardinstænger, nedtagning af lamper, fjernelse af søm/ravplugs eller/og fjernelse af hårde hvidevarer. Til sidste fejes boet, så det ser pænt ud når vi forlader boet. Ønsker du en let overfladerengøring, kan vi også sørge for dette.
Prisen for en rydning bestemmes af værdien af indboet, samt hvor stor en opgave der er tale om. Jo mere værdi der er, og desto færre arbejdstimer der skal bruges i boet, desto mere vil du få udbetalt. Er der herimod mindre værdi og meget indhold, vil det blive dyrere for dig, da vi skal bruge flere arbejdstimer. Vi sørger altid for at gøre det så rimeligt for dig som overhovedet muligt.
Ønsker du et pris overslag allerede i telefonen, kan du sende os et billede af hvert rum taget fra døråbningen af og sende os adresse, samt beskrivelse af antal rum i boligen. Du må også meget gerne tilføje om der er elevator samt kælderrum/loftrum og sende os billeder af dette. Sørg for at tage et billede, så man kan se så meget af rummet som muligt.


Vi vender tilbage inden for 12 timer.
Nordsjællands Borydning er stiftet af Rasmus Gross Christiansen. Vi rydder dødsboer og tilbyder en lang række tilsvarende ydelser, med fokus på dine behov. Med erfaring siden 2020 og en dedikeret service, rydder vi boliger hurtigt og effektivt.
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Google’s privatpolitik og servicevilkår.